donderdag 24 september 2009

Introductie



Heey Jan Snor (Sebas) hier!Ik hou wel van een beetje aanklooien met filmpjes,Het meeste wat ik doe is puur improvisatie of ik zegt gewoon iets.
Ik heb zelf ook een videocamera en ik raad iedereen aan om ook gewoon een keer te filmen, het hoeft over niets te gaan als je het maar probeert.
Je zal zien het wordt echt geinig!

















Hey,
Wij zijn Bob Scheermes en Dr. Scheerschuim (Tijmen en Michael) Wij vonden het videoworkshop wel leuk klinken toen we het kozen en bleek ook leuk te zijn.Wij hebben best veel humor en filmpies maken wij grappig door er in te spelen.
De volgende film komt nog uit.


Hey,Ik ben cameraman Bakkebaard (Patrick). Ik heb voor videoworkshop gekozen omdat het me leuk leek, en het is nu ook leuk.
Daarvoor deed ik nooit echt iets met filmen enz.maar het is heel leuk.Op het begin moesten we een filmpje maken over Gorden en dat was grappig.Maar ik ga zeker wel meer filmen over verschillende dingen, Als het maar leuk is.
De volgende filmpjes die wij maken komen er binnenkort aan.






Hey, Ik ben regisseur oorhaar (Joris). Ik heb voor videoworkshop gekozen omdat het me leuk leek en omdat we iets met z’n drieën wilden doen. Het was dus ook heel leuk.






Van links naar rechts.

Sebas,Tijmen,Joris,Patrick,Michael!

Laturzz!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten